6 Mart 2013 Çarşamba

21

Yeni fikirler uzerine -1

Bu telefondan yazdigim ilk kayit oluyor o yuzden turkce karakter sorunu yasatacagim gibi gorunuyor..
Aklimi kurcalayan bir kac sey oldu bir kac gundur,bunlari ayri Ayri parcalara bolup yayinlamayi planliyorum..
Aklimi kurcalayan yazdim ama bana gore cozumler getirdim kendimce yanlis oldugunu dusundugum disiplinlere..
Bunlardan biri marketlerde yasadigim etiket sorunlari almak istedigim urunun altinda yazan bedel sıklıkla yandaki urunu ya da Tukenmis bir urunu ifade edebiliyor.. Bu reyon denetimi eksikligini bireylere paslamayi dusundum bende cunku kasaya geldiginde aslinda 3 kati bir fiyat odeyecegini gormek ya da fiste marketten cikarken bunu farketmek sahiden cok can sıkıcı olabiliyor..
Benim aklima gelen fikir alisveris sepetlerine, barkod okuyucu yerlestirmek hatta sepete attim komutuna bastikca okuttugunuz rakamlari toplasin ve boylece kasaya varmadan alisverisimizin tutarini kendimize uygun sekilde ayarlama imkanimiz olabilir,bir urune ait gercek fiyatida bilerek satin alma sansimiz olabilir..
Biraz daha ileri asamaya tasirsak da bu barkodu okutularak doldurulmus sepet, sadece fiyati odenerek kasa gorevlisi olmadan alisveris tamamlanmis olacaktir.. Gerci bu ileriki asama biraz kisinin durustlugune inanilarak yapilabilir cunku ucuz bir urun sepette oldugu isaretlenerek pahali bir urunu alma durumlari yasanabilir yani suistimale acik bir durum olusabilir..

DaralanYazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.