25 Aralık 2015 Cuma

27

 Bu gün aklıma geldi daralmalarda olduğum bir vakit, bir bakayım dedim, taa 2015 yılının ilk postunu yazakalmışım. işte belki de bu da yılın son postu sıfatını alır.Bu yıl beni daraltanlar öyle çıkmazlara mı girmişler nedir bilmem.. Mide ağrısı olarak ansızın benimle tanıştırdılar kendilerini..bir değil iki değil tam üç hafta ve belki de artçı krizleriyle bir ay boyunca midemi kasıp kasıp durdu bu stres adını alan ağrı bende.içime attıklarım iç organlarımdan midemin hoşuna gitmedi belli ki.. Ilaçlar,sıcak su torbaları derken kendini unutturdu bir kaç haftadır iyiyim yani. Bir süredir beklediğim ve içinde var olmak istediğim ve de tabi geri dönmeyi baya hayal ettiğim 'durum' gerçekleşti o sebeple de bir rahatlama seansına girmiş bulundum. Aklımı karıştıran ben ordayken nolucak dediğim şeyler var elbet ama ve fakat bunu şu an düşünmek bir şeyler var olmadan kafamda olasılıkları canlandırıp onlara atadığım davranış biçimlerinin süregelişini yönetmek kendimi sanırım erkenden mutsuz etmekten başka bir işe yaramayacak sinirimi kaldırmaktan başka...
Positif ve iyimser halime dönünce ise;
Yeni yılda Allahtan sağlık ve mutluluk diliyorum. işlerimizde de bereket ve bolluk diliyorum.ülkemiz için de barış ve huzur diliyorum. Amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.