6 Mayıs 2011 Cuma

Numara:11

Havanın 17:00 itibariyle açması ve güneşin yüzünü göstermesi şaka gibi'dir zira artık öylesine ümitler tükenmiştir ki yazın gelmesine dair..
Neden gece başlayan kaşının üzrindeki ağrıdan ertesi günün sonuna kadar kurtulamaz ki insan,elinde bir pamuk üzerine nane yağı(çin yağı olarak da biliniyor)  damlatılmış kendinden geçirici bir kokuyu 2dk arayla tinerciler misali koklayıp durarak bir baş ağrısından kurtulunulabilinir mi..
Evet aslında uyuşukluk meydana geliyor başta, şiddette azalma hasıl oluyor fakat tam anlamıyla kurtulduğumu söylemem.Ağrının ne kadar zaman önce başlamış olduğuna veya başlar başlamaz bir önlem alınıp alınmadığına göre değişen bir süresi oluyor.

Aslında uzamanların söylediğine göre geçirilemeyen baş ağrıları sık sık nüksediyor ise bu ciddiye alınması gereken bir hal olup zaman kaybetmeden doktorunuza muayene olmanız gerekiyormuş.Ben bundan 3-4 yıl önce gittiğimde içerden burun kemiğimin yamuk olduğunu ,burnumun içindeki dikey kemiklerin alınması gerektiğini hemen ameliyat olmamı söylemişti fakat ben o dönemleri spreylerle atlatıp ameliyattan kaçmıştım.
Sinüzit tedavisi oluyordum zaten bu niyazinin akutu falan olmuyor illa ki kronik..!
Al, dün akşam eve dönerken alnıma soğuk rüzgarları yedim eve geldim 2 saat sonra tam kaşımın orda baş ağrısı başlayıverdi.Rüzgara ıslak saça gelemiyor bu sinüzit hastalığı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.