12 Mayıs 2011 Perşembe

Numara:14

Power Balance bilekliğini yolda yürürken denek olduğumda gördüğüm sonuçlardan çok etkilenerek araştırmaya başlamıştım.Sonunda bir cesaret denemeden internetten sipariş verdim ve şirketteki arkadaşların odamda olanlarına bu deneyimi yaşattım.. Elbette hepsine de bana olan oldu ve bu nasıl bişeee ya dedirttim  :) yani ben değil ama power balance bileklik bunu dedirtti diyelim :p
Bilekliği ve özelliklerini internette kısa bir araştırma yapınca özellikle sporcuların kullandığı,takıldığı andan itibaren denge ve güç kazandırdığı .. diğer kendini zinde enerjik hissetmeniz, depresif hallerinden kutulmanız için en az 24 saat bekleyin deniyor ve uykunuzun düzene girmeside söz konusuymuş..
Tabi bu okuduklarımın tamamını bu bileklikten beklemek ne kadar doğru okudukça kendi psikolojimi etkileyip etkisini artırıp artımadığımda bir şaibe olmasına karşın deneyimlerimi elbette burada paylaşacağım..
kimbilir belkide daralmaktan kurtulan yazar'a bile çıkar adım :)
Yalnız bu bilekliğin dışında negatif iyonun vücuda katkıları hakkında öğrendiklerimde oldukça kağda değer geldi, sonuçta deneyler sonucunda elde edilmiş veriler falan vardı ortada..
Bunlardan bazıları da şunlardı;
Bilgisayarların,lcd tv'lerin,cep telefonlarının,elektronik eşyaların ve klimaların negatif iyonu emdikleri ve bu yüzden kapalı bir ortamda gün boyu çalışan kimselerin kendilerini depresif ,yorgun ve sinirli hissetmeleri..
Stress ve baş ağrısı etkilerini azaltması..
Mikropların negatif iyon yüksek olan bir ortamda çoğalamadıkları ve öldükleri..
Negatif iyonun beyne oksijenin gitmesini kolaylaştırdığı..
Solunum yolu problemi olanların şikayetlerini azaltması..
Bunlar okuduklarımdan aklımda kalanlar..

1 yorum:

Daralan dedi ki...

Daha sonra bunun aslında bir plasebo etkisi olduğunu okudum,gerçi etkisi kesinlikle ve oldukça gerçek gibiydi ama artık bilemedim sahte inandırıcı birşeymiydi acaba?

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.